Kjære medlem!

Vi har den glede å invitere til Drive-in 1.mai utenfor Varemessa på Lillestrøm – 1. mai kl 14.00.

Årets hovedtaler er vår partileder Jonas Gahr Støre, som kommer til Lillestrøm for å holde det som kanskje er den eneste 1.mai-talen som blir holdt utendørs foran et stort publikum.

Årets hovedparole er «Trygghet for helse og arbeid». Fra kl 14.00 – til 15.00 vil du kunne oppleve taler og appeller, samt musikk med Stina Stenerud & her Soul Replacement! Og noen overraskelser blir det også! Arrangørene for dette arrangementet er en rekke AP-lag på Romerike, samt LO i Oslo Viken og LO Nedre Romerike.

Streaming av Drive-in 1.mai

Husk smittevern!

Hvordan få tak i billetter:

Medlemmer av Lørenskog AP kan bruke koden: loap20free

Vi har 25 gratisplasser å dele ut. Førstemann til mølla!

Drive-in 1.mai er gjort mulig med støtte fra blant annet:

LO Oslo og Viken, LO Nedre Romerike, LO Nedre Romerike, Lillestrøm Arbeiderparti, Lillestrøm By Arbeiderlag, Sørum Arbeiderlag, Fetsund Arbeiderlag, Dalen Arbeiderlag, Lørenskog Arbeiderparti, Rælingen Arbeiderparti, Gjerdrum Arbeiderparti, Nes Arbeiderparti, Enebakk Arbeiderparti og Akershus Arbeiderparti.

SMITTEVERNSTILTAK

Er du syk, eller i karantene; Hold deg hjemme.
Følg rådene fra folkehelseinstituttet selv om du sitter i egen bil.
Toalett-besøk må gjøres i forkant av arrangementet, hjemme hos deg selv.
Det kan være maksimalt 5 personer i bilen. Følg smittevernreglene.
Sørg for god lufting i bilen ved å ha vinduene på gløtt, men ikke helt åpent.

KJØRETØYET

Kun personbiler er tillatt, av hensyn til innsynet mot scenen oppfordrer vi til bruk av så lave biler som mulig. De høyeste bilene som SUV og lignende, blir plassert i bakre rekke.
Minibuss er ikke tillatt.
Det er ikke tillatt å ta av taket på biler med mulighet for dette (cabriolet).
Tomgangskjøring er forbudt.
Trenger du assistanse, sett på varselblink og en vakt vil oppsøke deg.

ANKOMST

Møt opp på Norges Varemesse, innkjøring fra messeveien.
Portene åpner 45 minutter før forestilling.
Følg vaktenes instrukser både før, under og etter forestilling.
Du kan forlate plassen om nødvendig, men tilkall først vakt og følg instrukser.
Max hastighet på området 10 km/t
Ikke sett bilen i bevegelse før du får beskjed.
Løsne sikkerhetsbelter når du har parkert. Husk å feste de igjen før du skal kjøre ut.

Alt inntak av alkohol i bil på området er forbudt!

Ved brudd på retningslinjer kan bilen og alle passasjerer bortvises.

Ikke salg av merker i år

Det blir ikke salg av 1. mai-nåler i år, isteden oppfordrer vi folk til å støtte Norsk folkehjelps 1. mai-aksjon: "Stopp smitten - ikke demokratiet" på https://www.facebook.com/donate/552382295415036/3056073314444902/

God fornøyelse!

Styret i Lørenskog Arbeiderparti ved leder Halvard Ingebrigtsen

Slik blir 1. mai i Lørenskog

Kjære medlem!

Det er plass til 200 biler og det er nødvendig å bestille billett på forhånd! Det er IKKE anledning til å komme til fots! Arrangementet er gratis, men det vil være mulighet til å betale en valgfri sum via Vipps eller billettsystemet. Alle billettinntekter går til årets solidaritetsaksjon i regi av Norsk Folkehjelp.Streaming av Drive-in 1.maiOm du ikke har mulighet til å komme med bilen din, så kan du følge hele arrangementet direkte. Vi vil sende ut mer informasjon om hvor når vi har fått klart lenkene som skal brukes til det.

Husk smittevern!Det er viktig å sette seg inn i smittevernregler for arrangementet. Det betyr at det bare er folk i samme husstand som kan være i en bil. Du finner mer informasjon om dette nedenfor.

Hvordan få tak i billetter:Alle billetter kan bestilles på nettsiden https://streamy.no/event/arbeiderpartiet-1-mai/Når du bestiller billett så velger du hva du vil betale. Partilagene har fått en del plasser hver, og du kan bestille med å bruke koden for ditt partilag.

Medlemmer av Lørenskog AP kan bruke koden: loap20free

Vi har 25 gratisplasser å dele ut. Førstemann til mølla!

Drive-in 1.mai er gjort mulig med støtte fra blant annet:

LO Oslo og Viken, LO Nedre Romerike, Lillestrøm Arbeiderparti, Lillestrøm By Arbeiderlag, Sørum Arbeiderlag, Fetsund Arbeiderlag, Dalen Arbeiderlag, Lørenskog Arbeiderparti, Rælingen Arbeiderparti, Gjerdrum Arbeiderparti, Nes Arbeiderparti, Enebakk Arbeiderparti og Akershus Arbeiderparti.

SMITTEVERNSTILTAK

Er du syk, eller i karantene; Hold deg hjemme.

Følg rådene fra folkehelseinstituttet selv om du sitter i egen bil.Toalett-besøk må gjøres i forkant av arrangementet, hjemme hos deg selv.Det kan være maksimalt 5 personer i bilen. Følg smittevernreglene.

Sørg for god lufting i bilen ved å ha vinduene på gløtt, men ikke helt åpent.

KJØRETØYET

Minibuss er ikke tillatt. Det er ikke tillatt å ta av taket på biler med mulighet for dette (cabriolet).Tomgangskjøring er forbudt.Det er ikke tillatt å benytte diesel- eller bensindrevne varmeapparater. Kle deg etter forholdene; ta med tepper eller lignende for å holde deg varm inne i bilen.Sørg for at bilen har fulladet batteri. Er du usikker på batteriets kapasitet, oppfordres du til å medbringe ekstern radio med FM-mottaker med eget batteri.Lyden fra forestillingen vil bli sendt via FM-båndet. Dobbeltsjekk at radioen din er intakt og at du kan motta signaler via FM.

Trenger du assistanse, sett på varselblink og en vakt vil oppsøke deg.

ANKOMST

Møt opp på Norges Varemesse, innkjøring fra messeveien.

Portene åpner 45 minutter før forestilling.Følg vaktenes instrukser både før, under og etter forestilling.Du kan forlate plassen om nødvendig, men tilkall først vakt og følg instrukser.Max hastighet på området 10 km/tIkke sett bilen i bevegelse før du får beskjed.

Alt inntak av alkohol i bil på området er forbudt!

Ved brudd på retningslinjer kan bilen og alle passasjerer bortvises.

God fornøyelse!

Styret i Lørenskog Arbeiderparti ved leder Halvard Ingebrigtsen